Szukaj

Elektroniczne systemy wspomagania zamówień

Na stronie internetowej Sklepu SMK, www.smk.sklep.pl, uruchomiliśmy specjalne narzędzie ułatwiające dokonywanie zakupów. Strona jest idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy chcieliby bez konieczności rejestracji zapoznać się z naszą ofertą produktową lub też skorzystać z błyskawicznego systemu zakupowego.

Ponadto naszym stałym Klientom oddajemy do dyspozycji zaawansowany system B2B, który umożliwia składanie zamówień i monitorowanie stanów ich realizacji przez 24 godziny na dobę. Możliwość składania zamówień w formie elektronicznej w przypadku nagłego zapotrzebowania pozwala na uzyskanie szybkiej odpowiedzi zawierającej informację o dostępności produktu oraz czasie realizacji zamówienia.

Największym atutem systemu jest oszczędność czasu niezbędnego na sprawdzenie cen produktu, jego dostępności, parametrów i złożenie zamówienia. Dzięki dostępowi do naszego systemu wszystkie dane otrzymają Państwo w czasie rzeczywistym.

Istotne funkcje systemów:

  • możliwość tworzenia list zakupowych
  • indywidualnie ustalane poziomy cenowe
  • możliwość obsługi umów ramowych (stałe ceny dla konkretnych grup towarów)
  • możliwość zakładania dowolnej ilości kont dla danej firmy, z różnymi zakresami praw (od podglądu do złożenia/akceptacji zamówień)
  • pełne raportowanie stanu realizacji zamówień
  • ułatwienia w obsłudze firm wielodziałowych (np.: możliwość automatycznego załadowania danych adresowych jednostek)
  • możliwość integracji systemu z platformą zakupową Klienta
  • ponad 20 000 produktów w ofercie